Uppspelt!

 
Canon eos 50D, Canon EF 70-300mm 1:8
Just nu. I detta ögonblick håller jag på att tappa vettet totalt. Inte på ett dåligt sätt, tvärt om! Är så otroligtglad och vill iiiinte vänta tills söndagen! Kommer ju att bli galen! Tur är onsdagen så gott som över nu... Torsdag... Fredag... Lördag... Söndag!! 300km resa upp i landet... Igen, är så uppspelt!
På söndag kväll ska jag berätta vad allting handlar om.
 
Under tiden får ni nöja er med en rätt så ny bild på min fina Collie pojke :)
 
Häng kvar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0