Uppskjutet

Canon eos 50D, Canon EF-S 17-40mm 1:4 USM
Bild från arkivet ur "rock n' roll" shooten med Christel
 
Som vanligt är det alltid något som sätter keppar i hjulet. Blev ingen fotografering idag tack vare att tandläkaren hade en galen tid åt mej (såklart medan det sista ljuset ute finns) och jag har en hämsk tandvärk så hamnade sätta den jobbiga läkaren före. Usch. Gillar inte tandläkaren och jag tror att jag verkligen inte är ensam om det. Nu har det även börjat snöa så skulle inte tandläkaren kommit ivägen så skulle vädret gjort det.
 
Jag kommer endå slänga in nåt inlägg ikväll. Någonting har jag endå fotat idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0