Red riding hood

Canon eos 50D, Canon EF 70-300mm
 
Ny dag, nya tag! Ska snart dra iväg till gymmet, senare blir det långlänk med hunden som vanligt.
 
Bilden är från vintern 2012. Jag gick i skolan (fotolinje) och vi skulle ha en utställning. Då påbörjade jag mitt projekt "red riding hood" temat. Ska senare visa er lite andra bilder från serien.
Självklart kraschade datorn i samma veva innan jag hann överföra de här rödeluve bilderna till hårddisken så kunde bara rädda ett fåtal och som pricken på i:et var det ju de bästa bilderna som "brann upp".
I dagens läge efter ett x-antal kraschningar med datorn överför jag direkt till externa hårddisken för att undvika hjärtesorger... Rekommenderar det!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0