På vift!

Canon eos 50D, Canon EF-S 17-40mm 1:4 USM
 
 
Ska strax sticka iväg till en fotograferingen som blev uppskjuten förra veckan. Fortfarande är det inte okej väder men jag har en känsla av att vädret endå inte blir bättre och är så grymt sugen på fotograferingen!
 
-
Bilden är tagen i Slovenien då jag var på utbytesresa i början av september. Ett udda resmål som inte alla kommer att tänka på, mest motorcyklister som bara reser igenom landet för att komma till "Mc-meetings" osv men att besöka landet rekommenderar jag starkt! Med kristallklart vatten och kritvita stenar får landet verkligen magiskt, så vackert europeiskt land!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0