Ny vecka, nya tag!

Canon eos 50D, Canon EF-S 17-40mm 1:4 USM, Canon speedlite 580EX II
 
Så hade vi en ny vecka igen hörni! Var tyvärr inte sådär jättepigg på att skriva någonting under helgens gång, har haft rätt fullt upp. Var till stallet och hälsade på min springare och ordnat lite smått då jag kommer flytta från min lägenhet på fredag och bo borta 2 veckor nära stallet. Kommer vara så skönt att komma bort ett tag och bara fundera på hästen sin!
På onsdag kommer jag föra mina katter hem till mommo (där jag kommer bo medan de är på resa och min lägenhet får besök av "rörgubbar"), skönt att ha ett helt hus för sej själv med stor gård som hunden kan springa lös omkring på och katterna får vara ute!
 
Bild från förra veckans fotografering.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0