Jeffrey Campbell- Street walk

Köpa hos Nelly.com
 
Första inlägget om min garderob, eller rättare sagt skohyllan...
Beställde hem de här Jeffreys för drygt en månad sedan. Beställde en 38 som jag alltid har men de här skulle jag bra kunnat ta 37:or av (äger inte ett enda par 37:or... Förutom nu).Harmar lite att de är för stora för mej men, ett litet knep är ju alltid bomull i tårna och så går man iväg ;)
 
Någon annan som upplevt att Jeffrey har rätt så väldigt små storlekar?
 
Platå 4cm, Klack 14cm
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0