En snorkfröken på fyra ben

Samsung kompakt kamera
 
Ikväll åker jag då.Lägenheten är rätt så tom. Tänkte bytta blus före jag packar det sista i lägenheten men... En tjej måste verkligen ha hela sin lägenhet med sej då hon far, inget kvar i garderoben "kom igen, låt oss packa med vett... Jag ska ju bara vara borta två veckor, ens det, kommer hem för att festa om ca 1vecka, höhö". Och varför behöver jag med mina heels?! Jag ska ju bara vara i stallet och träna med hunden! Women's logic my friends.
Angående bilden så har jag ingen aning om vad kameran var för modell, Samsung ja men... Den är tagen sommaren 2008 då mitt system var på reparation.
Och just nu var jag ju bara tvungen att visa denna charmiga bild på vårt lilla charmtroll Ögn som är yngst i stallet av "våra" 4 (bara en pålle är ju alltså min). Tror även bilden visar att man inte behöver en great camera för att få trevliga bilder ;)
Eller tja.. Den är kanske mer ful-söt, hon liknar Snorkfröken. Höhö


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0