Det är inte alltid lätt att vara liten!

 
Canon eos 50D, Canon EF 70-200mm 1:4
 
Någonting ni inte visste om mej är att jag gått i yrkesskola till hästskötare... Som jag dock inte gick klart eftersom ämnet blev för mycket för mej, jag gick 2 år på skolan. Och att jag har egen häst som jag hade i 4år, sålde och nu har jag honom tillbaka för att stanna. Sålde honom i ganska samma veva som jag slutade hästskötarutbildningen, som jag sa. Det blev för mycket.
 
Men nu nya hästtag efter 9månaders uppehåll. Efter 15år som hästmänniska så är det inte man bara kastar bort sådär och nu trivs jag igen!
 
Sötnosen på bilden är född på skolan min (hade dejour morgonen han föddes, awsome att öppna boxen och i halmen lå det ett 4timmars gammalt föl! Toppen start på dagen!) under de sista månaderna jag gick där. På bilderna är han jämt 7 dagar gammal. Minns jag rätt så fick han namnet Quick step Brus. Han är alltså en Amerikansk travare och i sommar vågar jag påstå att han ska börja småtränas till en awsome springare :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0