Bebisfeber!

Canon eos 50D, Canon EF-S 17-40mm 1:4 USM
 
Ååh jag är såå bebis sugen! Skulle vara så roligt att ha en till häst, till och börja med ha sin häst närmare, haha!
Är så sjukt sugen på att skaffa en yngre häst, en som man själv kan rida in. Jag behöver ingen toppen häst, bara en pålitlig att lunka i skogen med, sån som jag har nu men i år blir min gamla pojke 23år gammal, inte så värst gammal för en islänning och han är i toppenskick men klart man måste börja ta det lite försiktigare. Suck. Om pengar fanns skulle jag inte fundera en sekund, en ung valack hade gärna fått komma till i stallet. Nu får jag bara vänta på tills ett sto i stallet ska betäckas. Kommer bli härligt med bebis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0