En av mina hobbys

Den senaste tiden har jag sysslat med en del naglar också. Eftersom allting känns... Så alldagligt på den sidan nu och då så ska jag äntligen ta mej i kragen- jag kommer börja på en distans utbildning från Uk. Kommer antagligen sätta igång i ca februari, innan det måste jag utöka min nagel familj! Här är lite (dåliga) instagram (janinanygard på insta) bilder. Näst sista bilden så chill lagade jag naglar åt henne på skoj, ville för första gången prova laga blommor på tummarna, så döm mej inte än. Ett stort problem var saknaden av en hel del olika penslar. Sista naglarna är mina nuvarande julnaglar!
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0