Tung påskhelg

 
Canon eos 50D, Cnon EF-S 17-40mm 1:4 USM + Elinchrom studioblixtar
(bild från Askungen- arkivet)
 
Blev inget bloggande igår efter en jobbig påskhelg och så åkte jag och titta på 4 små lurvtottar till missekatt bebisar som var av någon ras... De hade huuge huvud och kort svans, så otroligt söta, en hade också krullig päls som kommer bli rätt lång, kattfeber!
 I samma hus fanns även ryska toy terriers 8 veckor gamla, 8 stycken. valpfeber? ohja! Jag är ingen idol av småhundar, jag föredrar större men... De var ju så otroligt sockersöta! Och idag hämtar min kompis hem två korthåriga toy terriers (ca. lika stora som chihuahuas) så ikväll blir det kaffe hos henne och stirra mej blind på bäbisarna! Och min gårdag fortsatt... Hårt. Jag var kusk från klockan 17 framtill kl 4 på natten, ni kan ju gissa hur segt det var att stiga ur bilen (som dessutom var en fet van som höll på att sluta med att jag höll på att falla med näsan i backen då jag steg ur då knäna hade låst sej) efter 6 timmar konstant sittande. Huoh. Nå väl, kul var det ju iaf!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0