Lilla My

 
Canon eos 50D, Canon EF 75-300mm 1:4-5.6 III
 
Är helt apnöjd med dagens bilder! Tror de flesta kan gissa från vilken saga denna figur är då ni ser bilden? Den här gången var det en spontan Lilla My som fick komma fram! Då man inte mår sådär jättebra på en lördag och kompisen nyss hade färgat håret rött så får man udda ideer och bestämde oss för att dra igenom idén.
Vi höll på i över halvtimme att få upp håret, lättare sagt än gjort men efter några järntrådar i håret som höll upp tofsen och 10kg spray så blev det ju finfint!
 
Vi fotade inte på så många olika ställen, endast 3 men jag har så många bilder jag vill visa! Bestämde mej för att lägga upp den här till först, jag totalt älskar solen som reflekterar under skobottnet!
För att göra bilden mer intressant så valde jag en lite lila ton, vad tycker ni?
Mer bilder kommer imorgon, nu blev det kvällstur med hundarna och sedan och sussa, väckning 05.30.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0